Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in njenih funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih >>
V redu X

Podpora

Servis

logo

Podjetje EPL d.o.o. je prodajalec izdelkov Apple in tudi pooblaščeni serviser za Apple izdelke (Apple Authorised Service Provider) z več kot 10-letnimi izkušnjami. Če se zgodi, da Vaša naprava ne deluje pravilno, Vam predlagamo, da nam izdelek prinesete ali pošljete. Izdelek bodo pregledali usposobljeni strokovnjaki in Vam ponudili garancijski ali izven garancijski servisni poseg.

Kadar pride do težave, Vam priporočamo, da nam pišete na naslov servis@epl.si ali, če to ni mogoče, pokličete na telefonsko številko (01) 256 13 18.

Preden izdelek prinesete ali pošljete na servis, vam svetujemo, da sami preverite, če gre res za strojno okvaro (programske napake niso zajete v garanciji). V nadaljevanju so opisani postopki, s katerimi boste odpravili večino težav.

Namizni in prenosni računalniki

Najprej vam priporočamo, da ugotovite ali je napaka na vašem računalniku strojna ali programska. Za ta namen je na prvem namestitvenem mediju (DVD-ju) priložena testna programska oprema. Zaženete jo tako, da vstavite DVD v optični pogon in vključite računalnik ter držite tipko D. Računalnik se bo zagnal v diagnostičnem načinu. Tam kliknite na tipko test in začelo se bo testiranje komponent. Na koncu bo programska oprema na zaslonu izpisala poročilo oz. javila napako. Če napake ni, je vzrok težav verjetno v programski opremi. Kadar gre za težavo s programsko opremo, vam priporočamo, da najprej naredite varnostno kopijo vaših podatkov, nato pa poženete Disk Utility in v zavihku First Aid preverite stanje podatkov na trdem disku vašega računalnika. Če težav tudi tam ne bo, vam priporočamo, da naredite še en uporabniški račun in v njem preverite delovanje računalnika. Kadar tudi to ne pomaga, pa lahko ponovno namestite operacijski sistem.

Preberite več

Predvajalniki iPod

Kadar vaš iPod ne deluje pravilno, vam priporočamo, da sledite navodilom na spletni strani.

Preberite več

Če je vaš izdelek še v garanciji, lahko preverite na spletni strani.

Preberite več

Za nekatere izdelke velja, da bo pogoste napake na komponentah Apple odpravil tudi izven garancijskega. Če mislite, da napaka na vašem računalniku sodi med te napake, lahko to preverite na spletni strani.

Preberite več



Apple - Podpora - Slovenija