Loading...
Nakupovalna košarica

V nakupni košari ni artiklov.

The product quantity has been updated
Show cart

Dostava

 

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za spletna naročila nad 199 € je dostava brezplačna*. Pakete dostavljamo preko Pošte Slovenija, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

*Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 0,99 €.

PAKETE DOSTAVLJAMO LE NA OBMOČJU SLOVENIJE. IZVEN OBMOČJA SLOVENIJE PAKETOV NE DOSTAVLJAMO.

 

Kdaj gre paket na pot?

Artikli, naročeni pri EPL, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so artikli na zalogi v našem skladišču, gredo na pot običajno še isti delovni dan.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno v naši trgovini EPL, Kongresni trg 15, 1000 Ljubljana.

 

Strošek dostave

Dostava naročil s Pošto Slovenije do 199,99€:

vsi paketi: 5,00€

Dostava paketov vrednosti nad 199,99 € - brezplačno. 

 

*Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 0,99 €.
Pod manjše pakete se uvrščajo artikli kot so: tipkovnice, miške, ovitki, adapterji, kabli …
Pod velike pakete se uvrščajo artikli kot so: prenosni računalniki, namizni računalniki, zvočniki …
O tem, ali artikel ustreza manjšemu ali večjemu paketu, boste natančno seznanjeni v procesu oddaje spletnega naročila.​

 

Dostava kamorkoli

Pošta Slovenije dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila. 

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam dostavljalec Pošte Slovenije želi dodatno zaračunati provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, je niste dolžni plačati. Če dostavljalec vztraja pri proviziji, naj ponovno preveri položnico, saj je vplačnina plačana po pogodbi. Znesek za odkupnino je enak znesku za plačilo, ki smo ga posredovali mi. Dostavljalec vam mora izročiti račun, ki se nahaja nad posebno položnico.

 

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati. 

Pri delni dostavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. V kolikor se odločite za delno dostavo s Pošto Slovenije vam bomo strošek dostave zaračunali le pri prvi pošiljki. 

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 01 265 13 20 ali pošljite elektronsko pošto.

 

Obravnava poškodovanih pošiljk

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

 

 

 

NEWSLETTER SIGN UP